top of page

Spørsmål & Svar (FAQ)
 

Skulle du ikke finne den informasjonen du leter etter så ta gjerne kontakt med oss,

enten ved chatte-tjenesten nede til høyre, via skjema, på mail eller telefon.

Vi svarer så fort som mulig, også i helgene.

⭐ KOMBICUP – den ultimate miksen av idrett, moro og utfordringer!


KOMBICUP er turneringen der alt kan skje! Her møtes spillere i alle aldre til en energifylt dag full av fart, latter og uventede dueller. Dette er ingen vanlig turnering – dette er en multisport-fest der du får testet ferdighetene dine i alt fra fotball og håndball til bowling, badminton, frisbee, sjakk og flere overraskelser.

I KOMBICUP handler det ikke om å være best i én idrett, men om å være allsidig, kreativ og en lagspiller. Hvert lag skal gjennom flere øvelser som kombinerer presisjon, spenst, taktikk, tempo og en god dose humor.

Vi lover:
🔥 Høyt tempo
🔥 Uventede utfordringer
🔥 God stemning fra start til slutt
🔥 Aktiviteter der alle kan bidra – uansett nivå

KOMBICUP passer perfekt for lag, vennegjenger, foreldregrupper, bedrifter og andre som vil konkurrere på en litt annerledes måte.

Bli med – og opplev hvorfor KOMBICUP er årets råeste moro-turnering!
Er du klar for å finne ut hvem som egentlig er mest allsidig? 💥💪🎉


VIKTIGE DATOER MOT NESTE TURERING (ROMJULEN 2025)

15.12.25 - Påmeldingsfrist for lagene (eller når 50 lag er nådd per arrangement) -> Gå til påmelding: TRONDHEIM | VOLDA
20.12.25 - Frist for å bestille deltakerkort/tjenester
20.12.25 - Kampoppsett publiseres
26.12.25 - Siste frist for å registrere spillere

27.12.25 - Turneringsstart Trondheim
28.12.25 - Turneringsstart Volda

DELTAKERKORT/TJENESTER

D-KORT (200,- per person): Deltakerkort inkluderer offisiell cup t-skjorte og akkreditering til hallen


LUNSJ (150,- per person): Hjemmelaget lasagne med brød, salat og dressing
 

MIDDAG (200,- per person): Tacobuffet m/skjell, rømme, salsa, salat, mais, rødløk, ost og agurk​
 

​Alle deltakerkort og/eller tjenester kjøpes samlet via påmeldingssiden til Profixio innen 20. desember 2025.

BESPISNING

Det er felles meny for hele turneringen, med lokale innslag av spesialiteter. Det sikrer at menyen du får presentert her i forkant av arrangementene vil være tilgjengelig i den lokale kiosken. Det vil serveres både varme- og kalde retter - i tillegg til typiske kioskartikler. Vi har mulighet for å servere hele lag både lunsj og middag (se under tjenester). Perfekt for det sosiale.

PREMIERING

Det er individuell premiering av alle spillerne med medaljeseremoni rett etter siste kamp er spilt.

OVERNATTING

Det er ikke noe organisert skole- eller hotellovernatting da det er en endags turnering. Skulle en ønske å gjøre noe mer ut av oppholdet så  så ta kontakt og vi vil sette dere i kontakt med gode samarbeidspartnere.

ARENAER

Kobicup Nord spilles i Charlottenlundhallene (arrangør: Trondheim Topphåndball)

Kombicup Nordvest spilles i Volda Campus (arrangør: Volda Handball)

Full rigg som om det var en eliteseriekamp. Det betyr lyd- og lysshow, speaker, storskjerm og premiesermoni og kåring av finalens MVP.

REGLEMENT

Våre turneringsregler ligger inn under Profixio-appen. Trykk påmelding og navigere til reglement, eller klikk her!

DOMMERE/FUNKSJONÆRER

Dommerpåmelding skjer i Profixio-appen. Trykk påmelding og navigere til påmelding av dommere, eller klikk her! Om du ønsker å være en del av vår fantastiske arrangørstab så er det mange oppgaver som skal løses under slike turneringer. Ta kontakt med hello@playhandball.no og meld deg disponibel :)

Dommere og funksjonærer er en viktig del av det å gjennomføre en cup. Derfor har vi egne folk som har til oppgave bare å passe på dere. Blant annet vil våre dommerverter og observatører sørge for god oppfølging og finne riktig nivå både i innledende- og finalerunder.

Vi tar i mot dommere fra hele Norge, men dekker kun kost og losji med intern forpleining. Reisegodtgjørelse blir ikke dekket.
Satsene for kamper er som følger for 9 år - 12 år: 200,- per time (1x13 minutters kamper betyr 4 kamper i timen)

PRISER/ØKONOMI


For 1. lag: 2.000,- per lag
For 2. lag: 1.500,- per lag
For 3. lag, osv.: 1.000,- per lag

D-kort: 200,- per deltaker
LUNSJ: 150,- per person og det serveres hjemmelaget lasagne med brød, salat og dressing

MIDDAG: 200,- per person og det serveres tacobuffet m/storfekjøtt, skjell, rømme, salsa, salat, mais, rødløk, ost og agurk

SPILLTILBUD/ANTALL KAMPER/BALLSTØRRELSER

Vi satser på stor variasjon av lag fra hele regionen som gjør at en ikke møter de samme som en gjør gjennom sesongen. Her blir det sportslige utfordringer på sitt nivå, selv om vi ønsker å sette stort fokus på det sosiale og bidra til at alle er med.

​​

Alle lag spiller minst fem kamper gjennom hele dagen og lengden er på  2 x 6 minutter
1. omgang: Tilfeldig idrett/sport
2. omgang: Håndball

Ballstørrelser (håndball):

- G/J-9 spiller med 00'er

- G/J-10-12 spiller med 0'er
- G/J-13 til 16 spiller med 1'er
- Senior spiller med 2'er

TRANSPORT/PARKERING

Vi oppfordrer alle som har mulighet til å ta kollektivt til og fra hallene.

​BIL:

Er du avhengig av bil disponerer vi parkeringsplasser ved alle kommunale haller (begrenset kapasitet )

SOSIALT/HAPPENING

Det skjer noe hele dagen, ikke bare på parketten.

SCENE: 

På scenen blir det forskjellig underholdning gjennom hele dagen. Her vil også premieutdelingen skje. 

MESSESTANDS:

Alle våre samarbeidspartnere vil stille med stands. Her kan du kjøpe alt fra klister, tape og isposer til å få en avslappende massasje. Området byr også på flere morsomme konkurranser som hvem som skyter hardest eller er mest treffsikker. Det kommer til å bli liv og røre mellom kampene, det er sikkert!

BAD:

De hallene med bad vil holde disse åpne. Det er påbudt med badehette som må medbringes, eller kan kjøpes på stedet. Det er badevakter fra kommunen.

FOODTRUCKS/MATBODER:

Både lokale og tilreisende matopplevelser vil stå for serveringen denne helgen. Det kulinariske kjøkken finnes i og rundt hallene du besøker. Ønsker du eller ditt firma standplass så ta kontakt.

INFO/SEKRETARIAT/MEETING POINT

Hovedinformasjonen er plassert ved kioskområdet. Her vil du få all informasjon du trenger, samt hente/kjøpe den offisielle cup t-skjorten. Cupkomitéen er samlet på kontoret i hallen. Her sitter alle de ansvarlige for hele turneringen så du kan trygt komme innom om du trenger hjelp med små og store spørsmål som ikke kan besvares i hovedinformasjonen. Dommerne får også sitt eget rom i nær tilknytning og vi disponerer egne biler som kan bistå med "nødhjelp".

SANITET & SIKKERHET

Vi har eget sanitetsteam. Har du behov for hjelp med alt fra gnagsår til litt større medisinsk bistand så kan du komme innom. I tillegg har vi tryggheten med at de lokale sykehus er kun et steinkast unna om lege skal bli nødvendig. 

Vi har også flere personer som skal bistå med et trygt opphold både på og rundt cupen. Disse trivselsvertene bistår med alt fra å finne igjen mistet utstyr til å hjelpe folk å finne igjen hverandre. Turneringens "meeting point" befinner seg godt merket rett ved hovedinngangen.

bottom of page